piątek, 30 listopada 2012

Zmiany

Kochani ponieważ napływają do nas informacje o tym, że dokonując wpłat zza granicy ponosicie dodatkowe opłaty manipulacyjne, zwróciłem się do fundacji z prośbą o udostępnienie konta walutowego.

Oto konto do wpłat w obcej walucie, dodałem je również w zakładce "jak można pomóc"

IBAN: PL
Nr konta: 24 1240 3653 1978 0010 1068 8745
SWIFT CODE: PKOPPLPW

Wpłaty w euro są bezpłatne, nie wiem natomiast jak wygląda to z innymi walutami. 

Mamy też nowy plakat!







































Kochani dodaję też link do dropbox'a z projektem ulotki. Jeśli chcecie i macie taką możliwość wydrukujcie ile możecie i rozmieśćcie w miejscach tzw. zbiorowisk ludzkich: zaprzyjaźnionym osiedlowym sklepie, szkole, uczelni, pracy itp... My obecnie drukujemy 1400 sztuk ulotki, która pójdzie jako wkładka do gazety. 



Codziennie dziękujemy z tuzinowi osób i i tak nie jesteśmy w stanie podziękować Wam wszystkim, którzy tak mocno nas wspieracie.

DZIĘKUJEMY Z CAŁEGO SERCA!!!

6 komentarzy:

  1. Wiem co czujesz, sama nie tak dawno byłam na tym samym oddziale z moim 4 miesięcznym synkiem :( Jesteśmy już w domku, jednak myślami wracam codziennie do tamtego miejsca..traumatyczne przeżycie. Dajcie koniecznie znać co u Was, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia i spokoju dla Was! Będziemy się odzywać i na bieżąco informować, co u nas. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do danych do przelewu to przydałby się jeszcze jakiś adres. Przelewy internetowe w niektórych bankach go wymagają. Wyszukałam adres w sieci, ale obawiałam się czy to na pewno ten. Jakbyście mogli go gdzieś napisać, byłabym wdzięczna :)

    Ja tymczasem życzę dużo siły i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór.
      Adres do korespondencji podaję w zakładce "kontakt" ale do wpłat na konto fundacji wystarczy podać dane fundacji.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. ja tez prosze o dane wlasciciela konta, inaczej nie moge nic przelac
    pozdrawiam i niech Wam Dobry Bog blogoslawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielem konta jest Towarzystwo Pomocy Dzieciom Oddział w Koszalinie. Dane znajdują się w zakładce "jak można pomóc"

      Dziękujemy serdecznie i pozdrawiamy.

      Usuń